مدرسه ی بازی
نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

[RB:Blog_Title]

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به وبلاگ ما خوش امدید امیدوارم چیزی راکه نیازداشتیتد در ان وبلاگ بدست اورید.نظر یادتون نره.
مدرسه ی بازی

بلوک بالا


بلوک بالا

Frank O’ Connor: اکس باکس 360 هنوز به پایان عمر خود نرسیده است !

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:, | 14:35

برخلاف انتظار بازیبازهای جهان در رابطه با رونمایی از کنسول های نسل بعد در ماه های آینده و یا سال 2014, عده ای هنوز براین باور هستند که این نسل هنوز میتواند نیاز های کاربران را بر طرف کند, که یکی از آنها Frank O’ Connor از استودیوی 343 Industries می باشد. او در مصاحبه ای که از او پرسیده شد آیا X360 در پایان عمر خود است, پاسخی جالب توجه ای داد :

"جالب است که این سوال را خیلی از من میپرسند. به نظر من این طبیعی است که ما به دنبال نسل بعدی سخت افزار ها هستیم اما من به شدت مخالف این موضوع هستم که اکس باکس 360 در پایان عمر خود است... این نسل تاکنون نیز خیلی طولانی شده است و این دلیل خوبی برای پرسیدن اینگونه سوالات است اما کنسول های نسل حاضر هنوز بسیار انعطاف پذیر و قدرتمند هستند. یکی از دلایلی که هیلو 4 اینقدر زیبا و خوب به نظر میرسد به این دلیل است که این دستگاه( X360) هنوز قدرت های نهفته ای دارد که ما از آنها استفاده میکنیم. "

همچنین کانر به این موضوع هم اشاره کرد که مایکروسافت قصد دارد 360 را تبدیل به یک کنسول رسانه ای تکامل یافته کند به طوری که شما علاوه بر لذت بردن از بازی ها میتوانید آهنگ گوش دهید و فیلم و برنامه های تلوزیونی مورد علاقه ی خود را نیز ببینید. او همچنین معتقد است که مشتریان در حال حاضر آماده نیستند که بابت یک کنسول 500 دلار بپردازند. مخصوصا کسانی که کنسول هایی حاضر خود را فقط به خاطر جنبه ی رسانه ای می خواهند.
 

منبع :بازی رایانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

آرشيو مطالب

بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
ججججججججججججججججججججوک
کشتی کج
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس schoolgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.